søndag den 4. januar 2009

Om at lande lidt sidelæns i det nye år...

For det føler jeg faktisk at jeg gjorde.
Egentlig var den forkromede plan at manden skulle sendes i byen med gode venner. Og så skulle jeg monster rå-hygge med drengene, en bunke pizza, en masse fyrværkeri og en Disney film.

I stedet endte vi hos gode venner alle sammen.
For inden var vi dog smuttet i internet frit sommerhus (svigernes), hvor vi har holdt til indtil den nåesløse hverdag hev os hjem i dag.
Dog med en afstikker nytårsaften - til vennerne.

Drengene og jeg fik dog alligevel fyret en del krudt af - der var til både tirsdag, onsdag, torsdag og fredag :-D
Jipieeeeee \o/

Og nytårsaften hos gode venner var fantastisk hyggelig. Maden var forrygende, selskabet var endnu bedre og ungerne opførte sig (næsten) eksemplarisk.
Og lige efter gentagende forsøg stod det stadig lige i dysten om Singstars titlen...

Turen hjem til sommerhuset var dog lidt lang - om end jeg blev begavet med det smukke syn af fyrværkeri på det meste af min tur.
Og naturen i sommerhuset har været så smuk så det er til at tude over - vi valgte dog i stedet at kravle i trær, hoppe på muldvarpeskud og lave sneengle ;-)

0 kommentarer:

Send en kommentar