torsdag den 22. januar 2009

Om revisorer og sms'er

På vej til arbejde i morges lyttede jeg til MorgenhyrderneRadio 100FM*. Og så er det jo sådan at på den kanal er der af og til reklamer - også i morges.

Og en af reklamerne var for PWC - og jeg kørte og tænkte på om det nu liiige var det helt rigtige sted de havde smidt reklamekronerne i forhold til deres målgruppe - da reklamen sluttede med at man skulle sende en sms! til et eller andet nummer - så ville de vende tilbage.

Honestly - en sms!?! - efter en revisor!
Jeg kan altså slet ikke tage det alvorligt! Og det vil jeg helst kunne med min revisor!

* Det gør jeg sådan set hver morgen - for jeg har jo en lille svaghed for Lasse Rimmer. Og fordi de to andre morgenværter (Charlotte Vigel og Jacob Wilson) efterhånden også gør det så godt at jeg hygger mig rigtig meget med det!

0 kommentarer:

Send en kommentar