torsdag den 19. marts 2009

Om kærlige hilsner til dem man holder af

Nuuuuuuuuuuuuuuuiiij jeg har nogle gode drenge!

Jeg bager biscotti til et 'påskeæg' til min mormor (hun er lige kommet hjem i dag). Så kommer K2 med skallen til et påskeæg han fik sidste år: Jeg vil også gerne bage til Oldemor - hun må godt få mit æg.
Vi bliver så enige om at han kan putte nogle små marcipanæg jeg har i.
Lidt efter kommer K1 ud og siger: 'Jeg har også lavet et gækkebrev til oldemor - når hun gætter det får hun K2's æg har vi aftalt. Og så sætter de sig ellers til at skrive (efter først at have bedt mig skrive for).

På K1's gækkebrev står der nu: MIT NAVN DET STÅR MED LOPPER - PÅS PA DET IKKE HOPPER ********

Og på K2's kort: KÆRE OLDEMOR - BLIV RASK IGEN - FRA K***

Yngste vil selvfølegelig ikke stå tilbage for de to ældste - men eftersom han allerede havde valgt en blomst, da vi tidligere på dagen var i plantecenter, blev han beroliget.
Han havde nemlig udset sig en slags kløver 'fordi oldemor altid finder firkløver til os' - og ja, det er lige hvad hun gør.

0 kommentarer:

Send en kommentar