lørdag den 21. marts 2009

Om betalings besvær

Jeg var i min bank i går. Den ligger langt fra min bopæl - men jeg var i nærheden og havde for én gangs skyld et ærinde der.
Nemlig at få lavet en check på 400 € som depositum til det hus vi skal leje i Toscana.
Fyren dernede har det ikke så godt med alle de moderne teknologier - og han foretrækker derfor en god gammeldags check.
Det viste sig så at volde nogen problemer.

Først kom jeg i banken og forelagde mit ærinde - det viste de sandelig ikke lige om de kunne klare.
Men om jeg kunne komme tilbage? Jooo - jeg kom da forbi et par timer senere igen...

Et par timer senere:
Jo, de kunne godt lave en check. Men ikke lige nu - så de ville sende den til mig på mandag.
Jeeez - jeg havde nok en ide om det ikke var noget de sædvanligvis gjorde - men at det skulle give SÅ meget bøvl..

Men Danny-boy - checken er på vej - engang - i næste uge...

0 kommentarer:

Send en kommentar