fredag den 19. december 2008

Om træthed

Manden har været hjemme hos sit fædrende ophav - på tandlægebesøg.
I den forbindelse var det aftalt at han skulle have yngstemanden med til en hyggedag (de to store skulle jo passe skolen...).

I nat blev jeg så vækket en del gange af tvilling A, som kastede op - så han kom med på turen. for at kompenserer for denne uretfærdighed måtte jeg hente tvilling B direkte fra skolen - før SFO.

Inden da skulle der lige lukkes ned på kontoret til juleferien - med regnskabsafslutning 31.12.08...
Ikke fordi jeg har ferie nu - for vi skal skam på seminar på mandag (der holder alle andre fri - så vi misser ingen telefonopkald siger chefen *suk*).

Nu har vi så - med non-stop snak indlagt - guffet æbleskiver, pyntet udestue, gjort aftensmaden klar og fixet det sidste konfekt.
Vi har danset til Bølle Bob, læst historie og bygget Lego.
Sønnike er pt. stærkt optaget af det nyeste spil til deres PS2 - mens munden går uafbrudt.

Jeg er ærlig talt ved at værer en smule træt oven i låget - og jeg skal altså lige have lavet maden helt færdig og handlet før jeg kan koble helt af.
I morgen kommer der nemlig folk til fødseldags brunch klokken 10 - inden vi skal til min far og hans familie og holde jul.

Jo - jeg synes faktisk jeg har lov at værer lidt træt :-S
SÅ TAG LIGE OG KOM HJEM OG TAG LIDT OVER - om ikke andet så bare på snakkefronten :-)

0 kommentarer:

Send en kommentar