torsdag den 11. december 2008

Om at huske ikke at glemme ;-)

Hmmm - mest ment som huskeliste til mig selv. Jeg er jo så forfærdelig glemsom!

Resterende konfektproduktion:
Diabets markokugler
Diabetes whiskey/kaffe kugler
Diabetes kransekage
Mozartroulade
Mandelkonfekt
Rest konfekt (rosiner, hakkede smuttede mandler og cornflakes i rest chokolade)

Resterende småkage produktion:
Jødekager (hvis jeg gider - hader, hader, hader at bage dem - men familien elsker jo at guffe dem...)

Julegaver:
Reagensglas til hjemmelavet snaps.
Indpakning af gaver til små søskende.
Færdigørelse af kurve til bedsteforældre (herunder modtagelse af fotokalendre).
Hjemmelavede gaver fra drengene (og hvad værre er - har ingen gode ideer!).

Mandens fødseldag (få dage før jul):
Indkøb til hyggemiddag med vennerne + menu.
Indkøb til brunch med familien.
Indpakning af sidste gave.

Diverse:
Juletræet
Indkøb til julemiddagen: Sødmælk, grødris, kanel, sukker, smør, Ribena, KB nisseøl, kartofler (til hvide, brune og de franske :-D), rødkål, ribssaft, fløde, agurker, svesker ... og hvad jeg ellers har glemt...
Julepynt i udestuen
Julebreve - er skrevet. Skal kopieres og puttes i konvolut med hilsen + adresseres og frankeres.
Julehilsner (til pædagoger, lærer + 3 x gode venner)
Klargører til julehygge i samarbejde med forældreråd (finde oppustelige terninger, gaver til pakkeleg, smutte mandler)
Julehygge med vennerne.
Lillejuleaften traditioner.

Gys og gru - en lang liste. Det lyder da vidst også værrer end det er - for jeg plejer da at hygge med det meste :-P

0 kommentarer:

Send en kommentar