torsdag den 23. oktober 2008

Om andre, der søger og finder

Sakset fra vores hjemmeside:
Jeg er ked af at sige farvel til Aarhus Universitet efter så kort tid. Aarhus Universitet er en meget spændende og attraktiv arbejdsplads, som lige nu er inde i en fantastisk udvikling. Omvendt er jobbet som stadsdirektør i Århus så stor en udfordring, at jeg ikke kunne takke nej til dette meget attraktive tilbud, siger Niels Højberg.

Åh nej da - en udfordring du selv søgte...

Dejligt at jeg arbejder sådan et attraktivt sted - hvor hverken prorektorer eller direktøren gider blive. Og hvor man kan læse nyhederne 14 timer før på netaviserne end på intranettet...

Ja - man sporer en anelse bittehed!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Life is bitter. Drink Fernet Branca ;)

Anden sagde ...

Yieks!
Så hellere banan-snaps!

Anonym sagde ...

Jamen jeg skal ikke noget lørdag :)

Anden sagde ...

Lørdag - var den ellers ikke reserveret til damen med de lange læderstøvler...
Jeg overvejer om jeg skal føle mig smigret eller skræmt ;-)

Send en kommentar