torsdag den 18. september 2008

Om tossede nordmænd!

Vi skal på skiferie til vinter!
Det skulle vi teknisk set også sidste vinter - der var bare ikke noget sne da vi kom frem.

Men denne vinter skulle den være god nok.
I den forbindelse har jeg forsøgt mig med at bestille skiskole.
Først virkede systemet ikke.
Så sendte jeg en mail.
Som jeg aldrig fik svar på.
Og her 15 dage senere forsøger jeg mig med booking systemet igen!

Men det ender nok med jeg dropper det, for:
1) Jeg kan ikke se hvordan/når betalingen foregår
2) For at bestille liftkort skal jeg også bestille keycard.
3) For at bestille keycard skal man udfylde tre felter - men der står ikke hvilke data der skal fyldes i.

Det er ganske enketl for forvirrende for en eneste ganske forsnøvlet and!

0 kommentarer:

Send en kommentar