lørdag den 20. september 2008

Om hovedrengøring

Jeg skal aldrig, aldrig, aldrig nogensinde have gjort hovedrent hjemme hos mig, hvis det er det, som pensionistservice har gjort ved min mor i sidste uge!
De har været to personer og brugt fem dage i en 2½ værelses lejlighed!

Og jeg har tørret mere fedt og støv af - og samlet flere og større nullermænd op, end nogensinde før, i løbet af dagens pakning af flyttekasser*! Og aldrig i mit liv har jeg nyst så meget, højt og så ofte!
Føj, hvor er det sølle!

Og darn nogen sorte lunger jeg har fået - måske man skulle smutte ud og ryge nu man er i gang...

*Men vi fik pakket 57 flyttekasser, smidt 13 sække til renovation, afleveret 14 kasser til genbrug, gjort rent og løbet op og ned fra 3. sal mindst 27 gange \o/ Tror pokker jeg har krampe i læggene!

0 kommentarer:

Send en kommentar