onsdag den 24. september 2008

Om hverdagens trummerum

Da jeg vågnede var min stemme gået sin vej.
Til gengæld kommer der af og til nogle mærkelige sæl-lignende lyde ud af min hals.

Ikke at jeg har tid til at tage mig af det - nu hvor ungerne næsten har spist morgenmad, jeg næsten har smurt madpakker og opvaskemaskinen næsten er fyldt.
Vi er også delvist påklædt og har næsten pakket tasker.
Manden er tilgengæld for længst over alle bakker!

Om lidt skal vi i skole, børnehave og på arbejde.
Når vi er hjemme igen skal vasketøjet på plads - og der skal ryddes op - så rengøringshjælpen kan komme til i morgen \o/

Og så er det på tide at kører afsted med ungerne til bedstefar - så han kan passe mens manden underviser og jeg er til forældremøde.
Når vi alle er hjemme igen - og børnene puttede skal manden træne til marathon og jeg skal have styr på økonomien.
Og det var så vist den dag.

Gad vide om det hele ikke bliver ganske ok når det kommer til stykket - men godt den slags ikke er i overtal. For der er ikke megen plads til hygge, leg og samvær med dem man virkelig gerne vil.

0 kommentarer:

Send en kommentar