onsdag den 6. maj 2009

Om livsstil

Jeg har besluttet mig for, at tro på jeg kan!
I den forbindelse hjælper det, at jeg for tiden lige frem hopper ud af sengen af bare glæde over nyt job :-D
Men alligevel har jeg valgt tilgangen baby-steps denne gang!

Er hvad er det så jeg tror på, at jeg kan?
Jeg tror på, at jeg kan smide de famøse 5-10 kilo og holde dem væk!

Planen er først at lærer at spise rigtig. Dvs. at morgenmåltidet rent faktisk skal bestå af mere end kaffe. Og at jeg spiser mellemmåltider.
Ambitionen er at overholde det 4 ud af 5 dage her i maj.

Næste step er at der fra juni skal minimum en gangs motion ind om ugen af 1 times varighed (eller 2 gange af ½ times varighed).

Videre hefra skal jeg gerne op på 2 gange motion og noget lidt sundere kost. Men jeg starter lige med at holde mig til tidsplanen for to måneder frem: B-A-B-Y S-T-E-P-S!

0 kommentarer:

Send en kommentar