mandag den 11. maj 2009

Om dagen i dag

Dette er dagen, hvor jeg har lyttet til usandsynligt meget (for mig) sort snak om Pokemon-kort fra mine to store drenge.
Og dette er dagen, hvor jeg løste yngstemandens kæmpe krise ved at forærer ham en sten*.
Dette er dagen, hvor de alle tre kyssede mig godnat og sagde de elskede mig.
Oh - happy day!
Jeg har skældt vaskemaskinen hæder og ære fra - og fået en ½ lovning på at den bliver fikset.
Jeg har mødt en masse nye mennesker, på min anden base i det nye job - og min lille bitte hjerne er af samme grund aldeles overophedet grundet bunker af mere eller mindre relevante informationer.
Manden er smuttet til koncert med Tina Dickow & Steffen Brandt. Jeg er møghamrende misundelig - og lykkelig over at sidde helt alene med fødderne oppe i fred & ro.

* OK, teknisk set er det en fossil - et forstenet søpindsvin/tordensten.

0 kommentarer:

Send en kommentar