søndag den 10. maj 2009

Om balance

Ok - jeg giver mig. Det er et slag at vaskemaskinen nu igen er nede - og øjnsynligt har slået sig sammen med karmabitchen!
Jeg er fustreret som en i bare fanden!

Men hovedpinen er endelig væk. Jeg har fået luget mit bærbed og plantet timian ud. Ryddet og i køkkenet og købt ind. Fået det vasketøj der var rent tørret, foldet og lagt af vejen. Og generelt slappet af mens jeg har fået ordnet en masse.
I morgen får manden fra Whirlpool en balle af den anden verden.
Og jeg vil vove at påstå, at selv om der er kommet lidt mere balance i regnskabet - så fører jeg stadig :-DDesuden skinner solen, mand & børn er i Legoland - mens jeg rydder op og slapper af - og i aften skal der grilles ... så kan jeg altså bare ikke være for alvor sur. I al fald ikke på andre end Whirlpool-bæstet!

0 kommentarer:

Send en kommentar