fredag den 8. maj 2009

Om karmabitchen

I går slog hun tilbage - med fuld kraft.
Positiv stress giver åbenbart samme reaktion i min krop som negativ - så hen over middag kom migræne bølgen væltende.
Jeg måtte ofre mig en enkelt gang før jeg blev hentet på jobbet.
Hos vennerne måtte jeg lade hvederne være, sidde i et hjørne og se smattet ud.
Vejen hjem var meget lang med tre unger bag i bilen - og vel hjemme måtte jeg erobre badeværelset i kældren og overgive mig i kvalmens magt.
Natten har været urolig - hovedet føltes som om det var ved at eksploder!

Men karmabitch - right back at ya!
Jeg er vågnet uden hovedsmerter eller kvalme.
Jeg blev vækket af en lille gut der listede sig under en dyne og bare lå og nussede mit hår i en ½ time *in love*
Jeg bager da bare hveder i dag!
Og jeg har lang weekend - I'm back in the spin!

0 kommentarer:

Send en kommentar