fredag den 17. april 2009

Om tandlæger

Jeg var ved tandlægen i går. Eller rettere havde jeg oprindelig en aftale hos tandplejeren til et rutinetjek.
Det endte dog med at udarte sig til en større omgang - således forlod jeg først klinikken 1 time og 6 røgntenbilleder senere - efter både tandplejeren, en tandteknikker og en tandlæge havde diskuteret mine bisser - og jeg havde fået slebet noget af en tand.

En ting stod i al fald fast - ingen af dem var begejstrede for Faaborg Børnetandplejes tandretning! Mangt og meget blev endt - og blandt andet blev pros & cons for en bideskinne grundigt gennemgået.

Til sidst kom jeg dog derfra. Betydeligt lettet. Ingen planer om bideskinner, 0 huller og kun 648 kroner fattigere (og heraf sponsorer SygeforsikringDanmark oven i købet de 330 kroner).

Yeah - nu kan jeg slappe af og nyde det næste år uden tanken om tandlæger.

0 kommentarer:

Send en kommentar