mandag den 13. april 2009

Om påske travlhed

Så går påsken på hæld - og med det tempo, som der har været på, er jeg lige ved at sige godt det samme!
Dagene op til påske var total Tycho Brahe-agtige: En vaskemaskine, der ikke ville vaske; en bil, men ingen nøgler og en total tætpakket kalender.
Men vasket fik vi og afsted kom vi - og midt i al rodet fik vi oven i købet set gode venners lille nyfødte dreng :-)

3 dage i Milano var perfekt - omend de også startede lidt kaotisk, idé min taske ikke kom med derned...
Men når enden er god er alting godt - og jeg fik af forsikringen 3.000 dask at shoppe for - og så stod min taske oven i købet på hotellet da vi kom hjem fra shopping :-D
Maden var forrygende, vejret var dejligt og Milano perfekt at ose i - det eneste rigtige minus var at vi ikke fik set Da Vinci's Den Sidste Nadver - der var udsolgt to uger frem i tiden...

De næste tre dage foregik i svigerfamiliens sommerhus - med hele familien samlet. Pyha - efter det er lidt ro tiltrængt.

Og så er der i øvrigt også behov for at slå mave - for vi havde hver en dag hvor vi skulle sørge for maden - og der blev disket op med lækkerier på stribe. Oven på Milanos fantastiske italienske køkken var det klart det lidt tungere danske der blev serveret her. Men det blev både til dyrekølle, skiden æg påskefrokost og en store tre-retters med lam...
De sidste par dage har vi slappet af herhjemme, besøgt min far & co og været på krabbefangst.
Nu trænger vi vist til lidt hverdag - på godt og ondt.

0 kommentarer:

Send en kommentar