tirsdag den 18. november 2008

Om at have pakket taskerne

Så er nedtællingen slut og dagen endelig ved at værer at kommet.
I morgen smutter veninden og jeg til London. Ingen mænd, ingen børn. Bare os en formidabel storby og tre døgn der strækkers sig for os.

Vi skal se musical, i teateret, shoppe, på museum, cafe og spise pub-lunch.

Damn - I'm ready to go - og alligevel hader jeg at skulle sige farvel til de fire herre derhjemme.
For selv om det kun er for tre døgn kommer jeg jo til at savne dem. Heldigvis :-)

Breakfast at Tiffany's: Leaving on a Jet Plane

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sorry, men jeg er altså mere til John Denvers udgave (http://www.youtube.com/watch?v=vLBKOcUbHR0 (grusom kvalitet)). Men ... håber du har haft nogle skønne døgn i London! Jeg kun en smule misundelig ;-)

Send en kommentar