torsdag den 28. august 2008

Om nåle fobi og akupunktur

Så så man mig lige traske over til fysioterapeuten her til morges.
Glad og fro - for nu skulle jeg over og have en god gang massage - mums!

Smilet stivnede dog øjeblikkeligt, da den søde fys valgte at anbefale akupunktur fremfor massage mod mine dårlig domme.

For er der noget jeg ikke kan klare så er det nåle!

Faktisk er det så slemt, at jeg er ved at gå i gulvet over det.
Alligevel gik jeg med til foreslaget - hvad gør man ikke for at slippe for mere eller mindre permanente nakke smerter og hovedpine.

Selve behandlingen gik tåleligt - jeg blev kun halvdårlig.
Men vel ankommet på kontoret - tværs over vejen fra fyssen - gik jeg helt koldt.
Ti minutter med hovedet mellem benene, fulgt op af et hvil og et stort glas vand måtte der til før jeg igen var fit for fight.

Lige nu er jeg rimelig cool - når ellers det lykkes mig at ignorere faktum at kunststykket skal gentages på mandag...

0 kommentarer:

Send en kommentar